luni, octombrie 7Revelion 2025 in Bucuresti
Shadow

Revelionul 2019: Meniuri bogate, open bar, muzică live și DJ performanți

Revelionul 2019 păstrează tendințele anilor anteriori în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, iar în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite, în domeniul petrecerilor de Revelion tendința este de păstrare a stilului organizatoric al anilor anteriori, cu punctarea principalelor momente ale trecerii dintre ani.

 

Desigur, există și companii care pun accentul pe un stil inedit de organizare a Revelionului, pregătind petreceri tematice, astfel încât să atragă un public nonconformist. Însă majoritatea organizatorilor pun accentul pe cele trei aspecte extrem de importante pentru participanți: mâncare bună, băutură multă, muzică de calitate.

 

Se știe că în noaptea dintre ani masa festivă trebuie să fie plină iar românii sunt păstrători ai tradițiilor, fie că sunt obiceiuri românești sau împrumutate de la alte popoare. De aceea, meniurile bogate, cu cel puțin 3 feluri de mâncare și desert, se află la mare cinste în rândul celor care petrec noaptea dintre ani la restaurant, în București sau în diferite orașe. Pachetul de băuturi nelimitat (”open bar”), este un alt ”must have” al Revelionului, fie că există un meniu de băuturi prestabilit sau nu.

 

Muzica este un alt aspect extrem de important. Dacă pentru unii invitați contează mai mult prezența unui DJ renumit, alții nu concept un Revelion fără o formație consacrată, care să cânte live. Existența celor doua tipuri de ”entertainement” se reflectă adesea în prețul meniului, dar organizatorii care se respectă optează pentru ambele modalități de distracție.

 

În ultimii ani, tot mai multe restaurante și ballroom-uri optează pentru organizarea unui foc de artificii, oferind șampanie din partea casei, la miezul nopții. Este un aspect care, adesea, face diferența dintre organizatorii profesioniști și diletanți, atrăgând publicul doritor de distracție.

 

Nu în ultimul rând, un aspect deosebit de important îl reprezintă prețul participării la acest eveniment. Un preț corect care să reflecte un raport calitate-preț optim este de dorit, astfel încât participanții să se simtă bine fără să scoată o avere din buzunar. În același timp, fiind vorba despre noaptea de Revelion, nu uitați că toate serviciile organizatorice ale acestui eveniment au un preț dublu sau chiar triplu (angajați, muzică, aranjamente florale, sistem de sunet etc.), de aceea prețul per pachet trebuie calculat în așa fel încât să acopere toate cheltuielile.

 

Și cum un eveniment are neaparată nevoie și de o amenajare frumoasă a spațiului, nu uitați să alocați un buget pentru decor (pom de Craciun, beteală, aranjamente festive, decorațiuni etc.) astfel încât amenajarea salii să impresioneze invitații prin bun gust și eleganță. Revelionul poate fi unul dintre acele momente care vă poate „vinde” ca organizatori de evenimente profesioniști mai mult decât reclamele standard.

 

Articol scris de Corin Romanescu,

CEO al Centrului de Evenimente The President

 

 

Despre Corin Romanescu

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activează de 20 de ani pe piața HORECA fiind martor al principalelor tendințe ale fiecărei perioade. În ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate și private, oferind sfaturi practice și sprijin pentru sute de cupluri și  zeci de companii din sectorul privat. Este Președinte al Asociației pentru Combaterea Sărăciei și Afecțiunilor Umane și Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnică de Construcții București.

 

În ultimii ani Corin Romanescu s-a implicat în activități de leadership, inițiind derularea unor programe educaționale, sociale și culturale, pentru sprijinirea tinerei generații de profesioniști. Recent, a inițiat proiectul ”Sănătate prin aqua gym”, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societății moderne: sedentarismul, alături de un program educațional axat pe sprijinirea culturii românești.

 

Despre The President

Situat pe malul Lacului Tei și inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

Centrul de Evenimente THE PRESIDENT dispune de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alături de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia), o piscină și un centru de evenimente pentru copii, The President Kids Party.

Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar (bufet de prajituri), Cheese Bar (Bufet de branzeturi), Smoke Bar (pe terasa) si Fruit Bar (Bufet de fructe).

 

Contact si rezervari:
Telefon: 0763550406, 0760087384, 0766 747 379

Email: office@president-events.ro

Website: www.the-president.ro

Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti
(in Parcul Tei – pe malul lacului)